De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 6 maart 2012

Martial arts en skiën

Vanaf deze zondag heeft Kevin geen zwemmen meer; aangezien hij goed kan zwemmen en hij het niet leuk meer vond, zijn we geswitcht naar Martial Arts. En Aimée hebben we ook een testlesje gegeven. Dus vanochtend ging ik eerst met Aimée naar Martial Arts. Lang beloofde het niets te worden; Aimee had geen interesse in judo en was een beetje schuchter en verlegen. Maar toen het kickbox gedeelte begon leefde ze op; boxen en schoppen vond ze juist wel enorm leuk. Opeens veranderde ze van een verlegen meisje in een fanatieke warrior-girl. Helaas zijn er geen filmpjes of foto, want de ouders doen ook mee. Wij zijn het doelwit, of lijdend voorwerp van alle Martial agressie. Een uurtje later ging ook Kevin en Isabelle; Kevin vond het gedeelte met zijn moeder erg leuk, maar durfde niet met ervaren jongens te oefenen. Ook sloegen ze het boxen over; de leraar doet dit wel met 4 jarigen, maar niet met zesjarige jongens, omdat ze wel al hard kunnen slaan maar nog geen controle hebben.

’s Middags hadden Kevin en ik skiles; Aimée had geen zin en al twee weken geen les. Dus daarom gingen de mannen alleen! We waren lekker op tijd, en daarom konden we eerst drie keer samen de heuvel af. Daarbij maakte ik het volgende filmpje van Kevin. http://www.youtube.com/watch?v=L5lte2qRuwA&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg&index=2&feature=plcp. Later hadden we beide les en kwamen we elkaar regelmatig op de heuvel tegen. Hier gaat Kevin z’n klasje naar beneden. http://www.youtube.com/watch?v=UEv6DSWhRjM&list=UUvlTmnh1DMZBNL6jUBclWqg&index=1&feature=plcp. Kevin doet het leuk en hij vroeg zelfs al of hij volgend jaar mag snowboarden.

Het skiën eindigde met een grote crash van mezelf. Ik viel voor het eerst op topsnelheid en kwam vier meter voorbij mijn ski’s met mijn neus in de sneeuw terecht. Gelukkig met nog alles helemaal heel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten